O mnie

Aneta Pasiut

mgr. Finansów, rachunkowości oraz bankowości – ekonomista – doradca finansowy – mediator sądowy – coach osobisty

  • Posiadam wykształcenie wyższe – ekonomiczne. 
  • Jestem absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, tyt. magister finansów i rachunkowości.  Jako specjalista w dziedzinie finansów ,dbam o bezpieczeństwo finansów gospodarstw domowych  oraz gwarantuje wsparcie w postaci porad i proponowanych rozwiązań.
  • Poznałam zasady funkcjonowania rynku finansowego. Potrafię  porównywać bankowe instrumenty finansowe, poznałam systemy płatności w Polsce.
  • Nauczyłam się dokonywać racjonalnego wyboru spośród różnych źródeł pozyskiwania środków finansowych, znając zarówno bankowe, jak i inne źródła finansowania działalności gospodarczej. Poznałam procesy oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego. 
  • Moje kilkunastoletnie  doświadczenie z prawem zdobyłam w kancelarii radcy prawnego na stanowisku doradca klienta. Doradzam w prawie cywilnym, rodzinnym, gospodarczym, spadkowym oraz upadłościowym. 
  • Od 14  lat zajmuję się rozwiązywaniem zwykłych spraw niezwykłych ludzi. 

Co mnie wyróżnia ? I co sprawia że klienci czują się dobrze w mojej obecności ? 

  • Posiadam umiejętność aktywnego słuchania, umiejętność uchwycenia sensu wypowiedzi klienta, zrozumienie pytań, wątpliwości,  które są kluczem  do szybszego nawiązania relacji i zdobycia zaufania.  
  • W swoich wypowiedziach wyrażam się jasno i zrozumiale. Prowadzę klienta za rękę, naprowadzam go na właściwe w danej sytuacji wnioski czy działania – nawet, jeśli tylko rozmawiam z nim przez telefon.
  • Mówię językiem pozytywów, używam zwrotów    które umiejętnie łagodzą sytuację i kierują rozmowę na właściwe tory. 
  • Jestem osobą pewną siebie wywieram pozytywne wrażenie na innych, w kontakcie z klientem jestem otwarta i zawsze przyjmuję sympatyczną postawę.
  • Wieloletnie doświadczenie w pracy z ludźmi nauczyło mnie  „czytania” klienta i dostosowania się do jego  komunikatów, co daje obu stronom poczucie zaufania. 
  • Cechuje mnie spora doza empatii – tzn. umiejętności postawienia się na miejscu klienta i szczerego przejęcia się tym, co dla niego ważne